Квітневий захід сонця / Закат у моря

Рожевий захід сонця, сплески хвиль,

На дотик, як весняні, ще холодні.

Я маю із тобою пару крил

Тримаючи в своїх твої долоні.


Квітневий вітер ще такий стрімкий,

В моїх обіймах зігріваєш плечі,

Неначе під проміннями струмки,

А ніч вкриває темним небом вечір.


По хвилях місяць до твоїх очей,

І в блиску губ із посмішкою грає,

За хмари, виглядає, знов втече,

Як наче щось сказати нам він має.


Ми ідемо по самій кромці хвиль,

Цих почуттів, та я напевно знаю:

З тобою поруч маю пару крил!

Цей день... цю мить... твоє кохання маю!

Рожевий захід сонця, сплески хвиль…

 

***

Закат из роз и всплески волн морских,

На ощупь, как весенние, студёны.

С тобою пара крыльев на двоих,

Держу в своих руках твои ладони.


Апрельский ветер всё ещё сильней,

В моих объятиях согреваешь плечи,

Как под лучами солнышка ручей,

Ночь покрывает тёмным небом вечер.


Луна по волнам до твоих очей,

И в блеске губ улыбкою играет,

Из тучи выйдет, спрячется за ней,

Сказать ли, нет, нам что-то всё решает.


Идём с тобой по самой кромке волн

У этих чувств, я ощущаю, знаю:

Я лишь с тобою рядом окрылён!

Твоей любовью каждый день венчая!

Закат из роз и всплески волн морских…

12.04.2021


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

В теплих долонях

Січнева весна

Чарівна